Isnin, 23 September 2013

Beriani berasal daripada perkataan india iaitu Biriyani yang membawa maksud 'goreng' atau 'bakar'. Ia diperbuat daripada rempah ratus dan beras yang kebiasaannya adalah beras basmathi. Nasi Beriani telah melalui evolusi semasa pertama kali di masak di dapur Tentera Mughal Muslim. Ia menjadi element utama tinggalan resepi bersejarah di Asia Tenggara.

Terdapat banyak jenis Nasi Beriani di seluruh dunia antaranya Hyderabadi Beriani, Thalaserry Biryani, Lucknowi Biryani dan banyak lagi. Nasi Beriani yang ada di Malaysia adalah salah satu beriani yang telah dievolusi dan dikategorikan sebagai Middle East Beriani.

Kami di KZNADZent menjual Nasi Beriani untuk tempahan ketika mengadakan majlis keraian pada harga yang sitimewa seperti di bawah:

Nama Produk : Nasi Beriani KZNADZent
Jenis Produk : Ayam Beriani, Daging Beriani, Kambing Beriani, Nasi Jagung, Nasi Serai dan pelbagai lagi lauk pauk kampung.
Harga Produk : RM10.00++ / perpax
Minimum Order 50 pax
Cara Penghantaran : Cash On Dilevery / Melalui Cimbclicks.


Klik sini untuk BORANG TEMPAHAN

Kami juga menawarkan harga istimewa untuk pemborong / peniaga runcit yang berminat mengambil produk kami secara borong. Sila hubungi kami melalui saluran seperti yang dipaparkan di halaman HUBUNGI KAMI.

0 ulasan:

Catat Ulasan